Follow | Dashboard
Photobucket
// Extraordinary girl


Hello World! Im Fatimah Yuhani . Nick name : Tim . Currently fifteen . SAMT Kuala Kubu Bharu . )


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una
Listen here !
Older Post | Newer Post
CUTI
November 07, 2012 | 7:42 AM | 0 Sweet Cupcake
Assalamualaikum n Hai !
   FYI, kita mula cuti 10/11/2012 kan ? kan kan ?..tapi bukan aku lah. korang sahaja. aku dah cuti awal dah. Eh, ni cuti halal ya ! diiktiraf lagi. bukan cuti yang malas tu. Hahaha. Harap jangan ada yang terasa. *siap kau ! aku terasa okey !!* kami cuti seminggu awal dari yang sepatutnya. Ya Allah, hanya aku dan Allah jelah yang tahu macam mana boringnya duduk dekat rumah tu. Takde life kawan ! tapi, dengan kehadiran internet yang ayah aku bayar berbulan bulan ditemani pulak dengan laptop ni, life aku ada cahaya. *hit the light bebeh !*

   Yang tak bestnya, bila bangun...
 aku : bangun dan jalan macam orang mabuk pergi dapur
 aku : eh, mana bibik aku ni * kau ada bibik ke ? hentak kepala dekat dinding kuat-kuat* takde   sebenarnya ye.
 aku lagi : buka tudung saji..jeng,,jeng,,jeng

       THERE'S NOTHING TO EAT !! *ada je, tapi dah basi. LOL *

   Aku dengan malasnya keluarkan makanan yang boleh dimakan. buat air dan bukak laptop. Itulah   yang aku buat sepanjang aku duduk rumah. Basuh baju, sidai baju dengan lipat baju tu sekali lah. Walaupun deria rasa hati aku cakap * Yuhani, tak payah buat. Pandang laptop kau tu aje.*

Ohh, cepatlah hari sabtu ahad. aku nak keluar melihat dunia. i wanna freedom for a while.
 me : ibu, nanti sabtu ahad kita keluar eh, pergi jalan jalan. *wink wink*
 ibu : hanya senyap tanpa kata. bunyi cengkerik yang krik krik itu pun tidak kudengari.
 me : cakap dalam hati. * eh, senyap tandanya setuju * macam orang nak kahwin pulak.

    HARAP PERKARA ITU AKAN TERJADI. OH ALLAH, PLEASE ACCEPT MY PRAYER.AMENN~