Follow | Dashboard
Photobucket
// Extraordinary girl


Hello World! Im Fatimah Yuhani . Nick name : Tim . Currently fifteen . SAMT Kuala Kubu Bharu . )


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una
Listen here !
Older Post | Newer Post
FREEDOM
October 19, 2012 | 11:38 PM | 0 Sweet Cupcake
Assalamualaikum n Hai !
yeah ! i'm back bebeh XD..setelah beberapa bulan lamanya,,baru harini aku boleh update *semalam boleh je* finally, PMR end ~ setelah 3 tahun aku menunggu..huhu ! Jawab periksa dalam dewan memang lain sangat periksa dalam kelas. Time periksa dalam dewan tulah kena bangun slow2. Kalau boleh kerusi tu tak bunyi lansung. tpi tu semua aku buat masa sekolah rendah je. Sekolah menengah ni dah takde dah,, semua pakat tolak tarik kerusi dengan agresifnya.
                                  
Alhamdulillah tahun ni aku dapat jawab soalan dengan baik. Bukan hape, aku ni asal nak jawab soalan, time tulah perut aku menyanyi lagu rock sampai membuatkan aku nak pergi ke tandas. Oh man, takde masa lain ke kau nk buat konsert =__=''.
 Masa peperiksaan pertengahan tahun ,, subjek MATHEMATICS PAPER 1
 aku : aduhh,,sakit perutlah pulakk. ok, takpe. tahan2.
        *pandang muka kawan sebelah dgn muka senyum yang berkerut-berkerut*
 aku : gilaa, aku dah tak tahan ni. kang kalau pergi tandas tak sempat pulak nak jawab soalan.
        *perut aku dah memekik gila gila. aku bangun dan meluru ke cikgu*
 aku : ustazah, nak pergi tandas *sambil memegang perut aku,,konon nak tunjuk action lebih *
 ustazah : okey.
         *aku berlari seperti hafiz awan nano. yang bezanya aku pakai tudung,, so, tudung jelah yang gerbang2. tak mcm hafiz. hahahah :D

Asal aku nak jawab mathematics, mesti sakit perut. huhh, nasib baik masa PMR okay, je. sayang kau perutt <3 p="p">
p/s : tahniah kepada semua PMR candidates kerana sudah berperang dengan peperiksaan anda